Solskyddsfaktor 50 = Sverige

Har aldrig något roligt att skriva....känns bara segt att göra det. På måndag börjar skolan iaf och jag åker till Grekland....Skiathos....det ska bli kul och så skönt. Känns som jag behöver lite sol nu och längtar verkligen efter att bada. Ska bada hela tiden.
Igår var jag och mamma upp i halmstad och städade min lägenhet och tog upp alla mina kläder som jag haft hemma över sommaren. Idag har vi varit och fixat lite grejer som jag behövde, bla skoställ och solkräm 50 typ fast ska jag ha det kan jag ju lika bra stanna kvar här för här hemma lär man ju inte få se solen.

I lördags var vi på förfest hos Kristin och sen en runda på bahnhof....det var väl okej men fick så jävla ont i magen på söndan...ska fan sluta dricka.....magkatarr e skit. Hatar min mage alltid e det nått fel på den. Jaja den e bättre iaf har sovit en hel natt nu iaf det e ju alltid nått.



 G på hennes VIP plats i soffan och med fina plåster på hakan.



 Bara Jag.    


 Vi G & S!


Kommentarer
Postat av: Therese (Halmstad)

Vad avundsjuk jag blir på att du ska till Grekland! Vill ju också bad... Hoppas du får en toppenresa iaf. :)

2007-08-22 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback