Sömnlös

Ännu en natt vaknade jag av att min mage gjorde ont, är trött på den nu. Jag vill kunna sova en hel natt och va vaken en hel dag utan att ajg behöver tänka på den eller känna av den. Möjligtvis att jag vill känna hunger och mätthet i den. Nu hade det ju faktiskt varit bra i flera dagar så kommer det tillbaka. Bara det har gått bort tills imorgon. För om exakt ett dygn sitter jag faktiskt i bilen till flygplatsen och flyget som ska ta mej till Grekland. "Jag kan flyga jag är inte rädd".

Magnus tycker jag ska sluta skriva i talspråk här, han tycker jag borde kunna skriva bättre nu när jag ska bli lärare, men va fan jag ska ju bli matte/no lärare och som alla vet så tycker man endast om sina egna ämnen och struntar i alla andras så jag struntar i svenskan (hmm....fast det e klart, alla ämnen bygger på svenska så jag får väl ta och skärpa mig.) Jag ska iallafall försöka bättra mig. Kan inte lova något.

Nu tror jag mackan har landat i magen och jag kan försöka sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback