BLÄÄÄ

Efter endel klagomål om dålig uppdatering här ska jag försöka skärpa mej. Fast min självdiciplin är väldigt dålig. HAr försökt plugga hela veckan (tenta på lördag). Har inte gått bra alls, försöker ljuga (eller som jag i vanliga fall skulle sagt pratat i lönndom) för mej själv att jag hinner läsa allt och att jag allt kommer gå bra även om jag nu sitter här och har minst 1 bok kvar att läsa. Jajja får ju ha böckerna med mej på tentan men allt känns bara meningslöst just nu. Varför ska jag plugga och ha tenta på lördag när alla andra får ha roligt och åka skidor på lördag. Jag vill ju oxå med. Jaja så kan det va.

G det var ett vackert det du skrev om oss och så sant så sant. Men blev lite arg på dej när du säger att du gör vissa intima saker med ditt ex....varför göra dej den skadan??? Jag vet att det alldels säkert känns bra jjust nu men kommer det bli något mellan er i framtiden?? Eller ni gör det för ni har visa behov??
Tror nog att du skulle varit med mej på lördag och fått dej din karatefylla....vi skulle raggat upp en påg till dej (utan våra grymt snygga 80-tals kläder på oss). Ut en runda i Halmstad. Själv ska jag dränka mina sorger på lördag....det blir nog kul ;) Men jag kommer sakna dej.

Kommentarer
Postat av: G

Jag kommer sakna dig med, hela helgen. Men du borde länka till mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback