Halmstad, Helsingborg, Ängelholm, Lund & tillbaka igen

Nu har det snöat ja i typ 2 dygn. Tågen står stilla och jag vill bara åka hem. Typiskt. Blir irriterad av bara tanken på SJs hemsida som måste vara en av de sämsta sidor jag sett. Ingen information alls. Så jag ringde till dem istället och frågar om det går något tåg mellan Halmstad och Ängelholm imorgon...då säger hon att jag kan ta mej till helsingborg....men då menar jag att då måste jag ju kunna ta mej till Ängelholm oxå eftersom Ängelholm ligger innan Helsingborg. Men då vill bitchen i andra änden att jag ska ta tåget från Lund till Helsingborg. Hur FAN ska jag kunna ta mej till Lund och VARFÖR ska jag göra det? Sj ni kanske borde skaffa er lite kompetent personal....nån som kan titta på en karta eller kan lite av den svenska geografin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback