Metallica

Idag släpptes biljetterna till Metallica i sommar och där stod jag och Sandra i kön och visst gick det bra.....vi fick så många vi ville ha....hihi. Kanske har jag en tur dag...drog lott i skolan om vem som skulle va med i vår lilla film som skulle vara ett utvecklingssamtal...jag slapp visa mej. Hatar verkligen att vara med på film....eller att synas e kanske inte det värsta för alla som ska se det vet ju redan hur jag ser ut utan mer att jag ska behöva höra min egen röst bläää.....

Varit på aerobics idag....va duktig jag e. Fast e verkligen inte bra på det men e ju bara andra gången jag e där så man lär väl sej men iblan känner man sig skyldig om man gör fel och att man får göra det en massa gånger extra bara för det. Jaja så kan det va...säkert bara som man inbillar sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback