Ur spårning....

Nu har dagen kommit det är tenta dags....i allafall om 8 timmar och 40 min. Kan fortfarnade inget och har inget lust alls att gå dit där. Känns bara skit. Hade hellre suttit i en bil norr ut och fått sett lite snö. Men det får jag ju DOCK inte.

Fick nästan lite dödsångest idag....satt på tåget hem från Gbg och gud vad det skakade...av alla de gånger jag åkt och det e väl sisådär 8 miljarder gånger som jag åkt tåg har det aldrig skakat så....trodde jag satt min sista potatis och tåget skulle spåra ut. Det hemska va att det första jag tänkte var att då slipper jag kanske tenta imorgon...jaja...jag överlevde så det e bara för mej att packa ihop mina saker och palla mej till skolan om några timmar.....borde nog sova men kan inte det.....eller jag har inte försökt men känns som det e ganska meningslöst att försöka bara.
Nej om jag ska plugga mej till söms brukar funka.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback