Kräk

Usch nu börjar snart en ny vecka....kollade på alla uppgifter och böcker man ska läsa får en att vilja kräka även om jag har emetofobi (kräkfobi). J*vla skola. Tänk om det snart skulle va slut....men nej då. Men hoppa av det ska jag inte iaf.

Pratade med Sandra idag om att vänta med att ha sex tills man gifter sej. Hmm...kan det va nått bra? Vill man inte prova lite olika eller e man värsta slampan då? Nja då e jag heller den som provar mej fram....som så många gånger förr man vill ju inte köpa en bil utan att provköra den....eller?
Nej nu ska jag sova så jag orkar med min lååååånga dag i skolan imorgon.....går hela 3 timmar....men men kan nog bli uttröttade ändå.

Förresten.....igår snöade det typ 2 dm snö här....blev hur lycklig som helst....men nu e det borta igen.... =(

Kommentarer
Postat av: G

Fia, min strålande stjärna på himlavalvet. Man får provköra hur mycket man vill. Folk kan kalla en för diverse saker om de vill, det spelar ingen roll. Man är bara det man låter andra människor göra en till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback