Vatten....

Vatten vatten bara vanligt vatten......jo nog e här vatten alltid....det bara öser ner. Jag orkar inte med mer regn, längesen jag varit så trött som jag varit de sista dagarna. Det e alldeles för mörk ute jag vill ha sol. Jaja jobbar ändå bara men lite värme.

Sofie är den franska varianten av Sofia och betyder vishet. Jag e väldigt vis nu eller håller på att bli det iaf. Mina visdomständer vill fram.....inte det minsta skönt. Antingen får dom komma igenom snabbt eller så kan dom stanna där dom e...har ju ändå ingen användning av dom. Bläää.....

Jag och Jägaren har kollat på en film ikväll....Rika vänner eller vad den hette....ingen höjdare precis men inte så dålig så man satt och kollade klockan och när den skulle ta slut....medel helt enkelt. När vi hade hyrt den och skulle köra hem så var trafikljusena isönder och mitt i korsningen låg en bil på sidan med massa människor utanför....brandkår, ambulans och polisen var oxå där.....shit en olycka e lätt hänt. Men när trafikljusena slutar fungera slutar människans hjärna oxå fungera....många kör bara rakt ut utan att tänka att det kan komma andra bilar och ofta e det STÖRST GÅR FÖRST.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Så sant så sant, sa surikaten

2007-07-07 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback