zu Hause

Då har man varit i estockholmo...det var roligt. Metallica va bra, vädret var bra och stockholm live på gröna lund var roligt....finns bara en negativ sak...mina onda fötter och ben efter att ha gått hur mycket som helst...jaja sånt man får ta.
Igår var jag och G och några till i Hbg och åt och kollade på Robin Paulsson eller vad han heter...det var roligt. Jag och G var vääääääldigt festsugna  så vi åkte hem till henne en runda sen för att dricka lite razz innan vi gick ut igen men det skulle vi inte gjort...när vi bestämt oss för att gå ut så kom vi inte en halvägs innan vi kom på att alla ställen stängde snart och vi var ganska trött så vi åkte hem igen och sov istället....ganska skönt faktiskt. Lär ju inte bli någon fest i helgen heller då man börjar jobba imorgon kväll och sen hela helgen...jaja när man jobbat denna helgen har jag bara en kvar och det e skönt.
 Frukost nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback