Jägaren in da city

Idag har det varit varmt som en bastu på jobbet och klart man ska va där hela dagen då....när jag kom hem var det direkt in i duschen sen skulle jag in till Ängelholm till brodern som skulle på studentfest. Men när jag sitter på sängen och ska ta på mina leggings så kommer de bara till knäna sen somnar jag tvärs över sängen, måste sett roligt ut. Shit va trött jag var. Jaja idag tog alltså många studenten.....5 år sen man själv gjorde det e ju en hel evighet sen. Jag börjar bli gammal =/

Det ska visst va lika varmt hela helgen....tur att jag ska jobba då.....skulle ju va synd om man bara kunde slappa i varmen. Jägaren vill att jag ska med ut imorgon....kan tänka mej det om man e piggare än idag...e bra att Jägaren e in da city nu.
Nu kallar sängen..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback