Tvättstugebråk

Man har ju hört om alla bråk mellan grannar som handlar om tvättstugan...jag har aldrig förstått det där riktgit hur svårt kan det vara att passa en tid och plocka undan efter sej lite. Idag när jag skulle tvätta så började min tid 17.00 så jag tänkte jag går ner lite efter det så den som tvättat hinner göra allt klart och så...när jag kommer ner några minuter över 5 så ät det typ hundra år till tvättmaskinen var klar....jag tänker okej jag kommer ner om ett tag så kanske dom har fixat det....kvart i6 gick maskinen fortfarande och jag kände en sån god lust att bara dra ut alla kläder och låta dom ligga på det smutsiga golvet....men snäll som jag e så går jag upp igen.....halv 7 när jag kommer ner igen är tvätten klar men ingen som tagit den så jag drar ut allt och bara lägger det där....lägger i min tvätt.....när jag sen kommer ner och ska hämta den så ligger fortfarande den andres tvätt där....nu förstår jag att folk bråkar. De flesta vuxna människor kan faktiskt klockan ANNARS FÖR HELVETE LÄR ER DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback