Gravid

Ja ni läste rätt....jag blev gravid idag....jo jag vet att det var idag, jag åt lite soppa och var sååå sugen på en alldeles vanlig macka så jag tänkte att det kunde ju inte skada så mycket. Har ju inte ätit nått med gluten på ett tag nu så varför inte testa. Men nu e jag gravid. Okej då.....det känns så och det ser så ut. Helt uppsväld. Jag riktigt känner hur mackan sväller i in mage, tänk om den skulle explodera...hmm....

Idag har jag varit på bio med dom små barnen och när jag kom hem blev det till att se Nils Karlsson Pyssling med vår lilla besökare. Nu har jag iaf bestämt mej för vad jag ska va utklädd till på onsdag. RONJA RÖVARDOTTER.
Det blir nog bra.....funderade ett tag på rumpnisse men lite jobbigt att bli så tunnhårig som dom e, men dom har ju lite spetsiga öron om jag inte minns fel och då hade jag ju kunnar ha mina fina alvöron. Men nej det får bli Ronja.

Nu ska jag ta min mage under armen och gå och läsa Mirabell som jag ska läsa för dom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback