Rövardotter

Idag har jag varit utklädd till Ronja Rövardotter. Ja inte så att jag gick hemma och var utklädd som henne men skolan jag är på firade Astrid Lindgrens 100 årsdag idag. Barnen fick tårta dom bakat och sjöng sånger och varje dag i två veckor läser de Astrid Lindgrens sagor på morgonen. Jag gillar Ronja, visst Pippi är ju rolig men Ronja är en riktig skogsmulle, tänk att bara få leva nån dag som henne eller ja få leva i en saga ett tag.

Nu är det iaf bara två dagar kvar på VFUn, tiden den går fort.

Kommentarer
Postat av: G

Jag vill se bildbevis!

Postat av: Magnus

Jag med!

2007-11-15 @ 14:53:46
Postat av: Fia

Det är ju synd att jag inte har det. Men om ni nu vill det så gärna får jag kanske klä ut mej fler gånger bara för er skull ;)

2007-11-15 @ 16:02:34
Postat av: G

Vad säger du om det förslaget Magnus? Lite pervigt tycker jag.

2007-11-15 @ 21:59:42
URL: http://sanningenomlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback