Söndagar = Ångest

Sista veckan på VFUn börjar imorgon, känns som tiden inte räcker till. Dom har mycket inplanerat som man inte kan ändra på hursomhelst men jaja det löser sig, det gör det alltid. Har ju iallafall försökt skriva lite. Imorgon e ska vi på bio. Får se vad det e för nån film.

Ännu en helg e över, det har varit en bra helg med sol, regn och hagel och lite snö. Men framför allt har den varit kall. Det är skönt att det börjar bli kallare. Men nu är den över. Har kommit på att jag verkligen hatar söndagar. Söndagar e ofta fyllda med ångest för alla möjliga saker. Ångest för man har en helt ny vecka framför sig, att man måste säga hejdå, att man är bakis, att man har gjort absolut ingenting på hela helgen fast man hade en massa man verkligen borde göra.
Nej ska kolla lite i en bok jag lånar av min handledare sen ska jag sova.


image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback