Stolt tvättstugekärring

Igår var det inflyttningsfest hos Sara sen var hon och jag ute en runda. Det var roligt. Vaknade sent idag och kom på att jag var tvungen att ta mina tabletter som jag brukar ta tidigt på morgonen annars, så nu sitter jag här och väntar på john blund. Tur jag inte ska upp imorgon, ska BARA plugga och pumpa ut lite blod ur min kropp.

Jag har blivit en tvättstugekärring, men det skiter jag i. Hade bokat tid idag men när jag kommer ner 17.00 så e det nån som precis har stoppat in en maskin tvätt, snacka om att jag börjar koka. Går argt upp och skriver en lapp (en snäll) om att jag faktiskt har bokat och MÅSTE tvätta. Går ner igen vid 18.30 och då e där nän som håller på i tvättstugan och bara: Ska du in här nu? Jag blir nästan mållös och kan bara säga ja...sen går han, inte nått förlåt för vi tog din tid eller nått. Iaf så kan jag tvätta men då har de ockuperat torktumlaren men deras tvätt åkte ut snabbare än snabbast när jag behövde den. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
När jag sen tvättat all min tvätt har de inte hämtat sin ännu. Blir så jävlatrött. Hoppas deras tvätt luktade äckligt när den legat där i en hög helt våt HE HE HE.

Kommentarer
Postat av: G

You go girl.

Postat av: Magnus

Nu är vi två!!

2007-12-03 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback