Cocillana

Det är bara onsdag men har hunnit med mycket denna veckan....i måndags så fick jag tid hos en dolle mot min hosta....fick ta massa blodprov och 2 olika hostmediciner utskrivna. Hemtentan blev oxå klar och inlämnad på tisdagen.
Ja iallafall så  skulle jag ta den hostmedicinen (Cocillana) som jag skulle ta till natten och både dollen och de på apoteket hade sagt att man kunde bli lite dåsig och trött av den. Så jag tog den satte mig vid dator några minuter innan jag skulle sova, helt plötsligt börjar mitt vänsterben domna av och jag blir helt snurrig, börjar känna mej full. Då känner jag att det e dax att lägga sig. När jag väl lagt mej känns det som jag inte kan röra varken armar eller ben men somna och vaknar mitt i natten av att jag behöver upp på toa. Då e fortfarande mitt ben avdomnat och även vänster arm e helt bort, försöker skaka den till liv men går inte. In i sängen igen och somnar direkt igen. Hela tisdagen e jag lite illamående men sticker och tar nya blodprov iallafall. Tisdagkväll är ungefär samma...shit....asså att lite morfin kan göra en helt väck....sov typ 14 timmar inatt.
Ikväll vill jag somna lika skönt.

Kommentarer
Postat av: G

Cocillana låter som något en drink heter. Det var kanske därför du kände dig full?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback