Det strålar gult

Gillar att mitt lilla vykort till G kom fram....inte illa alls. Gillar våra seriösa samtal oxå:

Jag: vad har du gjort idag?
G: suttit i möte typ hela dagen......
Jag: ok
G: du då?
G: Tv-spel? ;)
Jag: haha nej faktiskt inte, varit i skolan (måste ju impa lite på henne att man e där nån gång iaf)
G: ojojoj
G: se på fan
Jag: japp
Jag: inte illa pissat
G: nej, det verkar ha varit en stråle som visste var den pekade
Jag: ja det visste den verkligen

TYST


Det fin fina vykortet!


Kommentarer
Postat av: G

Jag tycker det var ett fullt rimligt samtal att ha strax innan man ska gå och lägga sig. Dessutom, det där med att vara seriösa har ju aldrig varit vår grej och tack vare det har vi haft jävligt mycket roligt.

Postat av: Fia

Det är ju det jag menar, samtalet är VI!

2007-11-01 @ 00:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback