det vandrande apoteket - jag

Jag har verkligen blivit dålig på att skriva, ska försöka skärpa mej. Är inte frisk än....hostar värre än innan och är såndär jobbig rethosta. Blir tokig om den inte försvinner snart, jag vill ju träna och kunna röra mej en meter utan att låta som en gammal kärring som rökt flera paket om dagen hela sitt liv.

Min mage e väl sådär oxå. Sjukan ville att jag skulle börja med kortison vilket jag helst slipper så nu har jag varit hos en som håller på med kinesiologi och sånt, var visst nått ämne min kropp hade för lite av och så hade jag bara 50 % det kortisonet jag skulle ha i kroppen....men fick det där ämnet jag fattades så nu ska jag visst börja må bättre. Så nu väntar jag på bättre tider ; )
Försöker nu även att undvika det mesta med gluten i och se om min magen slutar se gravid ut. För det skulle visst inte va mjölken som var den största boven.

Nej nu ska jag kolla lite på hemtentan vi har så jag slipper stressa ( som jag alltid får göra annars för jag tror att det inte tar nån tid alls).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback