Det var ett jävla gnäll

Upp för trappan, ner för trappan och så upp igen och ner och upp. Ja man kan väl säga att det e så jag har tillbringat den senaste timmen. Upp för att ta hostmedicin (hostade som en galning), ner för att lägga mej i sängen, kom inte till ro och hostan ger sej inte, upp och hämta dricka och ner och sitta vid datorn, börjar "gnälla" när jag andas...ska jag kvävas nu? Upp en runda igen på toa och får sträcka på mina lungor. Hjälper iaf inte så nu sitter jag här igen, ska jag våga lägga mej ner och försöka sova? Vill inte väcka någon.
Tror jag ska döpa om denna bloggen till en sjuklingsmemoarer. Det e fan det enda denna hösten har präglats av, jag förstår att jag låter pippig men va fan. Jag vill bara bli frisk och pigg.

Nu ska jag göra ett nytt försök att sova och så får vi se om det blir fler inlägg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback