Fias blod för dig utgivet

Vaknade redan vid 8 idag, men det var bra för skulle ju iväg och ta blodprov. Typ 10 rör blev det, inte illa. Sen var det iväg till nästa ställe, nytt recept till p-piller. Ja där sitter man och väntar på att få en lapp så man kan hämta ut små ljusblå piller och så är 80% av de som e där antingen gravida eller har en liten bebis med sig. Jaja hade tänkt undvika det ett tag till iallafall.

Klockan 13 började iallafall skolan men då låg jag i kramper på soffan så stannade hemma. Kände mej seg och ont i magen så nu har jag vilat upp mig ett tag. Så nu ska jag väl orka fixa till en kycklingpaj. Hittade ett recept med glutenfri pajbotten. Har aldrig lagat paj innan men kan väl inte va så svårt. Vi får se hur det går. Imorgon e det iallafall skola HELA dagen. Första gången denna terminen eller? Hmm.....nja kanske att vi har varit inne en hel dag innan, minns inte.

Kommentarer
Postat av: G

Nu är ju du och jag inte såna som håller på att säga en massa känslomässigt dravel till varandra, men om vi hade varit såna som gjort det så hade jag sagt att jag tycker synd om dig som fan, att jag tänker på dig varje dag, att jag hoppas att du blir bättre snart, att jag önskar att jag kunde sitta på soffan med dig och krama dig när du har kramper och att jag tycker om dig jättemycket. Ja, det hade jag sagt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback