Göteborgs händer

Idag har det verkligen inte hänt mycket eller jo förresten, har ju tvättat en massa och varit en runda på stan. Skulle se om jag hittade den där koftan med dom hade inte en enda så nu lägger jag mitt liv i Göteborgs händer. Finns den inte där vet jag inte vad jag gör.Var en snabbis inom H&M och hittade en fin röd väska (jag blev ju helt kär i Kilpos).  Det var iallafall sol ute idag, hur skönt som helst, även om jag tillbringade det mesta av tiden inomhus. Men det kändes inte som en enda låååång natt iallafall som det gjorde igår.
Skulle ha läst i Lus-boken men det har det inte blivit mycket av, fy på mej. Men då e allt som vanligt.  =/ Får ta och läsa lite till innan jag somnar om jag somnar. Inga trötthetssyndrom idag heller. Vakande av mej själv vid halv 7 imorse, men det var ju bra för då fick jag ju i mej mina piller så jag kunde sova några timmar till för jag somnade ju inte förren vid 3 tiden.

Nej nu e det hopp i säng så jag orkar med morgondagen som blir till att tillbringa i skolan. JIPPI! eller inte.


Kommentarer
Postat av: Karoliina

ouh så du köpte dig en likadan ;) tjusigt!
jodå något kär e jag nog allt :D men bara liiiite! and yes, får höras, ta en fika kanske och skvallra lite =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback