Ja jag e en tant

Haha...ja G jag e en gammal tant som behöver piffa upp mej. Idag har jag till och med varit och köpt en röd och fin dosett vilket gör att några år till läggs på min ålder. Men för att sänka den igen köpte jag en Hello Kitty nessecär som jag kan lägga min fina nya röda dosett i.
Ja jag och Carro var en runda på Väla och en runda nere i Hbg. Hittade inte allt jag skulle, blev ingen födelsedagspresent, blir så jävla sur när man ska köpa en kofta så e där typ 15 stycken i XS i den färgen jag skulle ha men absolut inga andra storlekar. Varför inser inte affärerna att de flesta inte har XS. Jaja nu kommer jag väl få massa människor på mej som har XS men det skiter jag i. Hade det funnits så många som behövde XS så hade det ju inte funnits så många kvar. Får väl kolla i Halmstad och Göteborg oxå om jag hittar nån kofta.

Annars har jag mest tillbringat dagen i liggande ställning, varit trött men magen e lite bättre iallafall.

Idol var det ju ikväll oxå, shit va jag får irritation inom mej när jag ser Sam, hur kan han va kvar? Jaja funderar på att sluta titta.

Kommentarer
Postat av: sandra e

ha för mig är det tvärtom! jag hittar nästan aldrig xs (eller S), speciellt inte i Ullared! Det är frustrerande! Varför fattar de inte att små tjejer shoppar där med? likadant när man handlar jackor. alltid så stora...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback