Lurk

Jaha då var det måndag igen. Idag har jag inte gjort många knop, typ spelat tv-spel och spelat tv-spel. Shit va jag e duktig.
Började med kortisontabletter i lördas så nu får vi se hur det hela utvecklas. Mina prover var visst urkass så kändes som jag inte hade något val längre. Men men nu vill jag bara bli frisk. Får inte träna något heller, bara lättare grejer som gå och simmar och sånt. Imorgon ska jag iallafall ta nya prover igen. Lär väl bli endel av det nu så de kan kolla hur värdena ser ut så de vet hur min nertrappning ska ske.

Idag har Magnus börjat sitt nya jobb, sa att jag skulle fixa mat men vet inte vad, går runt i mina sunkar kläder ännu och dom senaste gångerna jag varit nere i affären så har jag haft dom på mej så nu tror de nog att jag inte äger några andra kläder (alltid samma som sitter i kassan), jaja skitsamma.

Imorse var jag duktig och ringde min VFUskola. Min handledare hade lektion just då men hon skulle ringa så det gör hon väl. Jag kan bli helt nojig när någon har sagt att dom ska ringa även om det är på mobilen så vågar man kanppt lämna huset för då tror man att man ska missa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback