Outtröttlig?

Jaha då har första dagen på denna veckan gått. Idag har det verkligen varit en riktig höstdag, har ju inte varit ljust en enda gång under hela dagen. Började skolan 13.00 men då kändes det mer som det var 8 på morgonen eller kvällen.
Jag var och spinnade för första gången sen sommaren. Kändes bra men man e ju inte i toppform precis. Fick ju inte ta ut mej helt heller men den saker kan man väl säga att jag misslyckades med. E iallafall nöjd att jag kom iväg.
I helgen verkar det som det blir halloweenfest och man var visst tvungen att va utklädd, det e ju alltid roligt men vad ska man va?
Hade visst Thomas Rusiaks Spinning på min winamp så fick sån lust för att höra nån gammal låt med honom, shit han e faktiskt porrig. Det var inget jag bara inbillade mej för ett antal år sen....hmmm....skriver bara skit på denna bloggen men va fan......

Förresten undra om det e min goa medicin som börjar sätta sina spår i mej genom att jag e uppe längre och längre om nätterna och vaknar tidigare.

Kommentarer
Postat av: Karoliina

jupp =) köpte en likadan som du har fast i vit ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback