Trött men med rosiga kinder

Har åkt hem till mamma. Känns skönt att bli ompysslad lite, fast ska ju snart bli det i 2 veckor när jag ska ha VFU. E iallafall trött som ett as men vill inte sova. Ska upp vid 7 imorgon för att åka till min VFUskola och se om jag kan få tag på min handledare nu innan dom ska ha höstlov. Ringde till henne jag skulle haft som handledare men dom hade visst bytat så nu e det lika bra att åka dit för att ringa blir bara jobbigt, så har dom lektion och så. Satsar att va där till 8.

Imorgon ska jag åka på lite shopping tror jag, kanske inhandla en dosett (haha) och nån nessecär, nu ska mina piller få ett fint hem. Jag blir ju helt förvirrad av att ha massa påsar med olika tabletter överallt så nu ska det bli ordning på på torpet.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback