Knudan

Skottlossning på Knutpunkten (även kallad Knudan) i Hbg idag och på expressen är en av rubrikerna: Flickvännen förkrossad. Ja va fan tror dom om någon skjutit hennes pojkvän framför ögonen på henne. Jaja.

Sitter och laddar upp en massa bilder som jag hade tänkt att jag skulle framkalla, kan ju faktiskt va trevligt med lite vanliga kort man vet ju aldrig när datorn kraschar. Blev en hel del bilder men man kan ju lika bra passa på.
Idag har jag även varit och hämtat nya piller så nu hoppas jag att jag ska slippa ha ont i magen hela natten så jag kan få sova lite iaf. Blir trött både mentalt och fysiskt att aldrig få sova ut ordentligt. Får väl se om det funkar annars får jag väl prata med sjukan igen...ska i vilket fall som helst ta blodprov igen. Jag som inte har några vener/ådror eller blodkärl att sticka i. Vill ha mitt blod för mej själv.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Bor Knud där eller?

2007-09-10 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback