Jag är en sjuk människa (ur många perspektiv)

Igår vaknade jag vid 6, 2 timmar innan jag skulle gå upp och kunde inte sommna om. Var iaf pigg och det kändes helt okej att det var måndag tills min hals örjade göra ont vid lunchtid och jag började frysa. När jag kom hem från skolan kröp jag ner under täcket i soffan och hade värsta frossan, bara att acceptera att man är sjuk. Jävligt trist.

Ringde till dollen idag, ska ju få en ny medicin men nu så var mina provsvar inte helt bra så nu får vi se hur länge det dröjer innan dom e bra eller om magen ska bli dålig igen efter att jag varit sjuk. Jag hoppas verkligen inte det.

Känns som allt jag rör vid går i sönder, min bil startar inte och när jag kom hem och skulle dammsuga så fungerar inte dammsugaren heller. Något irriterande eller.

Ska lägga mej och läsa lite till nu har ju trotts allt litteratureminarie nästa onsdag, kanske får bli en runda till apoteket och köpa några bafuccin oxå om jag orkar.


Kommentarer
Postat av: sandra e

Vad trist att du ska vara sjuk nu igen! Krya på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback