Min värld snurrar

Jag borde ha varit i skolan nu, men när jag vaknade i morse så kan man lungt säga att allt snurrade. Tog mej upp och ut på toa och sen fick jag tag i en banan som jag åt liggandes på soffan i hopp om att kunna ta mej till duschen sen. Men nej inte lev det bättre, fick ringa mamma för det kändes som jag skulle svimma när som helst. Hon trodde att det kanske var så att jag fått nått virus/förkylning som satt sig på balanssinnet. Så till slut tog jag mej in till sängen igen och låg på vänster sida i några timmar och hoppaes på att det skulle bli bättre och att jag inte skulle få liggsår. Var lika bra att  inse att det inte blev nån skola för min del. Och jag som ahde massa att läsa, kan inte läsa för då snurrar allt, e ett under att jag kan sitta här och skriva nu men blir nog sängen eller soffan snart igen för med allt snurrande så blir det ett lätt illamående med. Det känns som om jag skulle ha druckit en flaska sambucca själv och då e man inte nådigt full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback