Otäcka oljud

Jag försöker plugga men hela tiden hör jag ljud jag inte vill höra, ljud som till och med hörs när jag lyssnar på musik eller spelar mitt för nuvarande favoritspel Mario Kart. Jag hade hellre suttit och lyssnat på när min granne sitter nere hos sig och skriker än detta ljudet. Funderar på att köra hit min säng och gå upp och lämna den så jag slipper somna till ljudet, vakna mitt i natten av det, vakna på morognen av det och stå ut med det hela dagarna. Nu överdriver jag inte...detta e bara ett dygn. Som ni kanske redan förståt så är det knulljud vi hör dag som natt, 7 dagar i veckan. Hade en teori om att det var en white trash som försöker förgylla sina dagar med något eller kan det vara så att det möjligtvis är en så kallad glädjeflicka, hora, hooker, eskort....ja va fan ni vill benämna det eller om det helt enkelt är en nymfoman som bor där. Jag skiter egentligen i vad det e för nån person bara jag kan få plugga i fred.
Och NEJ jag e inte avundsjuk eller nått sånt. Jag e bara irriterad.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det finns bara en sak att göra ge igen med samma mynt, men du är nog för pryd... Hehe

2008-04-24 @ 23:06:40
Postat av: Fia

Haha....kan bli svårt om du hade hört deras ljudnivå, den är inte att leka med.

2008-04-24 @ 23:31:17
Postat av: Therese

Du kan lägga till din fylleröst. Den slår det mesta, haha.

2008-04-25 @ 00:13:32
Postat av: Fia

Haha...jo det e sant. men jag e fortfarande skeptisk. Funderar på att gå upp och ringa på dörren varje gång och säga att jag kommer från jehovas vittne eller nått sånt. Till slut kanske dom fattar vinken.

2008-04-25 @ 01:20:28
Postat av: Therese

Eller varför inte anmäla er till grannfejden!Jag skulle iaf se det programmet...

2008-04-25 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback