40 grader!

G tyckte det var dags att jag bloggade nu och det har hon såååå rätt i. Nu e man tillbaka i verkligheten igen efter en vecka på Cypern med en värme på ca 40 grader på dagarna och 30 på nätterna. Men det har varit hur bra som helst och jag har badat en massa och bara slappat.

Om en vecka börjar skolan igen och uppgifterna har redan börjat ramla in. Får göra endel imorgon ifall man skulle hamna på sjukan igen då mina prover verkligen var PISS nu. Kan man bli tröttare på en magjävel eller?

Är i hemma igen iaf och det blev en snabb runda till Väla med G oxå, det e ju fan skandal att vi inte har festat en enda gång på hela sommaren. Allt e ju mitt fel oxå. Fast vi har ju faktiskt varit ute en gång men då var jag ju nykter. Jaja vi får väl ta igen det senare. Nä nu kallar nog sängen snart för mej, hoppas på lite sömn inatt.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: G

Det är ju knappast ditt fel. Och vi tar igen det, det gör vi alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback