Färskpressad hjärna

I lördags damp det ner ett mail om att vi ska skriva ett PM tills på fredag om vårt examensarbete. Jag blir så sur för terminen börjar inte från på måndag och jag orkar inte skriva nått nu. Antingen kunde dom skickat ut det tidigare så man hade haft lite tid på sej eller så kunde dom väntat till skolan börjar. Har börjar skriva lite nu iaf men allt står stilla i min hjärna så nu hoppas jag på att Sara har lite mer att skriva än jag.

Har varit och inhandlat 4 böcker idag med inför min möjliga framtida vistelse på sjukan. Ska väl underhålla mej lite, men hoppas att jag slipper stanna. Jaja ska packa min väska iaf så jag slipper gå runt i sjukhuskläder iaf och sen ska jag pressa ut det sista jag har i min hjärna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Hej!



Kul att du hade det bra på Cypern! Konstigt att man måste lämna in något innan terminen. Lite drygt kan jag förstå. Jag har själv inte fått något mail eller hört något om det. Så jag hoppas/antar att det inte gäller mig med.



Krya på dig eller vad man ska säga! Hoppas du inte behöver stanna på sjukan.

2008-08-27 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback