Frisläppt!

Yes igår släppte dom åter igen ut mej från sjukan. Tillbringade 4 dagar där med dropp och skit. Men men nu mårt jag bättre igen och nu ska jag bara ta det lungt tills vi ska till Cypern. Jag tror det kommer bli bra. Men är jävligt trött på skiten. Det bästa har ju ändå varit att det har regnat hela tiden, verkligen regnat. När jag var inlagd förra gången så var det 30 gader varmt ute och då vill man ju va ute (och visst det kunde jag men man orkar ju inte så mycke), när det har regnat som det har gjort nu kan man med gott samvete bara ligga i sängen. Nu ska jag inte tillbaka dit igen iaf, inte på länge. Efter Cypern blir det ny medicin som förhoppningsvis ska hjälpa så jag inte får fler (eller lika många iaf) skov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback