Sprängas?

Jag slapp stanna på sjukan men mår fortfarande piss. Men men nu ska iaf kortisonet bort så nu har jag börjat med nedtrappningen. Kanske man ser någorlunda normal ut i ansiktet snart igen och G slipper va rädd att jag ska sprängas.
Imorgon blir det en runda till sjukan igen iaf och göra ett tuberkulinprov eller vad det hette så jag kan börja med en ny medicin sen blir det nog gbg.
Blir nog en lugn helg för mej för på måndag börjar skolan igen och då måste jag var någorlunda pigg. Är redan trött på skolan. Nej nu ska jag sluta va negativ och bara försöka va positiv. Skolan kommer bli jätterolig och jag kommer bli bra i min LILLA mage....hmmm eller nått.

Kommentarer
Postat av: G

Igår var jag inte så rädd att du skulle sprängas, men i måndags vågade jag knappt gå bredvid dig. Men det är ganska gulligt. Om ditt huvud skulle trilla av så kan vi ju använda det som badboll.

Postat av: Elsa

Är det remicade du ska börja med? Vad är det för magåkomma du drabbats av? Själv har jag crohns sjukdom.. Ha det! kram

2008-09-10 @ 16:58:09
URL: http://elsavictoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback