Städa, skryta och sola

Jaha  då var det söndag igen. Idag har jag och Magnus städat och rensat i hans lägenhet vilket tog hela dagen, men då han vi med att tvätta och åka till IKEA och fixa några förvaringslådor oxå. Gud så duktiga vi e. Jaja var ju skitväder ute så fanns inte så mycket annat att göra ändå.

Igår var vi och spelade minigolf opps menar äventyrsgolf (stor skillnad enligt vissa), gissa vem som vann? Jag! Haha...det trodde dom nog inte....fast jag vann sist vi spelade där oxå. Lite får man skryta ;)

Imorgon bär det av neråt landet, först till sjukan i Halmstad för att lämna prover och sen vidare hem för att börja packa ner det jag ska ha med mej till Cypern. Ska bli skönt med sol, så man kan bli lite piggare kanske.

Kommentarer
Postat av: G

De som tar det där med minigolf riktigt seriöst kallar det för bangolf har jag hört, och så låtsas de att det är en riktig sport.



Jag visste hela tiden att du skulle vinna. Du är ju bäst på äventyr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback