Trött på allt

Jag som trodde att jag var på väg att bli bättre men den här gången kom jag inte längre än att jag skulle trappa ner till 25mg kortison så var det dags igen. Idag har magen varit piss åt helvete men tog mej i kragen och följde med Magnus och dom andra ut och åt och det gick bra och man vill ju inte va tråkig även om Magnus iaf förstår om jag hade stannat hemma. Men men nu kan jag inte sova för nu har jag ont igen. Så imorgonbitti ska vi köra ner till Halmstad och akuten. För jag ska vara så bra jag kan när vi ska till Cypern. Jag skiter i vad dom gör med mej, dom får väl höja kortisonet igen eller nått men jag klarar inte att gå såhär tills på måndag. Och åka till Cypern kommer jag göra i vilket fall som helst det e inget snack om det om jag så ska självmedicinera mej med allt kortison jag har och rulla fram på mina runda kinder. Känns iaf som det är bäst att åka till Halmstad där dom redan vet allt om mej så man slipper ta allt igen och så inget blir fel.
Det e helt sjukt nu kurrar magen men äter jag nått så protesterar den sen. Åååå kan man bli trött på det eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback