Än lever jag...

Jodå jag lever fortfarande men examensarbetet tar all min energi och ork och förutom det så har jag varit förkyld i snart 2 veckor. Vem orkar? Inte jag iallafall men nu börjar jag se ett slut på allt det här. Det ska blir skönt nä allt e inlämnat, färdig opponerat och klart. Annars e väl allt lite bättre ändå, magen iaf. Sprutorna funkade nog, så idag har jag fått 2 nya och sen så räcker det med den. Har börjat med den andra nya medicinen också plus att jag fäller hår som en häst på försommaren. Hoppas att det bara e lite vanlig vinterfällning och inte medicinen som gör det. Jaja det löser sej nog. Imorgon ska jag iaf upp till Halmstad igen sen bosätter jag mej där i några dagar sen är examensarbetet klart. Det lät väl lätt???

Kommentarer
Postat av: Plätten

Lätt som en plätt lät det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback