Herr Konstapel

Jag har varit väldigt seg på att skriva nått på sistone men det har väl inte hänt så mycket. I tisdags när jag var på väg till dollen för att ta blodprov så blev jag stoppad av polisen för första gången sen jag fick körkort för snart sju år sen. Jag e livrädd för Herr Konstapel. Men jag klarade mej men bara nästan från att få ett par nerkissade byxor.
Sen åkte jag och tränade när jag kom ut så kom en polisbil körande. Körde hem och då mötte jag ytterliggare en polisbil och när jag kommer hem står det en polisbil parkerad några hus bort. Men det sjukaste av allt var när jag skulle lägga mej på natten sen så hörde jag en bil som körde förbi och sen bakade tillbaka och kollade ut genom fönstret och jo minsann och dag så var det en polisbil. Va har jag gjort? Är det mej dom e ute efter?

Hur mycket vätska kan man samla på sej på ett dygn??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback