Kära vän

Kära Gsan!

Jag är ingen talare eller skrivar (när det inte gäller skitsnack). Mitt lilla Winnerbäck citat till dej var ett försök att visa att du är min vän men samtidigt så är det en kris precis som du skriver....en ålderskris.
Jag har exakt samma klump i magen när vi pratar om gamla tider och jag e jävligt stolt över att ha sagt förra årets två bästa kommentarer ;)
När jag tänker på Madison -05 så lättar allt hos mej med. Dom två kvällarna vi var där lyckades jag flasha brösten i kön, få med mej en 08 hem, lära ett lammkött kyssas och dansa på borden med dej och ditt ragg i dom röda hängslena....det året var vi unga och virila.  Gsan....låter det som jag var med allt och alla?

Kram din Fia

image20

Kommentarer
Postat av: G

Vissa kvällar är bara magiska. Det har varit många såna med dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback