Avundsjuk? Neeej inte det minsta

Måndag igen och varit i skolan ett tag. Det var faktiskt ganska intressant...känns som det var ett tag sen det var det. Har varit och tränat spinning idag med, känner mej riktigt duktig för jag var verkligen tröööött när det var slut. Kände mej illamående ett bra tag efter men man ska inte klaga.

Imorgon ska vi ut och göra en fältstudie på en förskola, får se hur det går men det blir nog bra.
Hade tänkt mej en runda upp till Göteborg igen, på fredag åker Magnus till Frankrike och åker skidor. Jag e inte det minsta avundsjuk nä inte alls det får ni absooooluuut inte tro. Jag ska ha det så roligt här hemma och plugga och ja plugga.
På lördag ska jag faktiskt på examensfest, Nina e färdig sjuksköterska nu BRA JOBBAT! Så visst ska jag roa mej oxå, har ju faktiskt köpt en ny klänning och allt som jag ska klämma ner min uppsvälda kortisonkropp i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback