Sömlös....opps....menar SÖMNLÖS

Jag borde verkligen sova nu men kan inte....jag e så jävla trött på att inte kunna sova på nätterna. Nån som har några insomningstips?
Räkna får e ju en klassiker men vem orkar räkna....när man kommer till fem e man ju redan uttråkad och stör sig bara på det. Imorgon e det sista dagen på denna terminen iaf och på måndag börjar en ny termin och en ny kurs och allt vad det nu innebär.

Ska nog lägga mej igen och lyssna på den där jävla frysen som låter och tågen som dundra fram så hela sängen skakar....kanske det kan skaka mej till sömn......

Kommentarer
Postat av: G

Det kan inte vara lätt att vara sömlös. Kläderna måste ju trilla av.

2008-01-12 @ 18:53:12
Postat av: Fia

Förlåt att jag skrivit fel....jag var väl inte helt klar i huvudet...ska ändra det

2008-01-13 @ 01:07:13
Postat av: Therese

Shit det hade jag ju inte en tanke på! synd synd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback