En riktigt happy kväll

Jaha då e det den första juli, tiden den går snabbt. 2 månader tills skolan börjar igen. Jaja inget att tänka på nu.

Igår lyckades Magnus med konsten att låsa in sina nycklar i tvättstugan. Eftersom de har ett system där man bara kan öppna dörren med en bricka (man har 3 men kan endast använda 1) så jag och han fick tillbringa 1,5 timme med att vänta i tvättstugan på att nästa person kom och skulle tvätt. En riktig happy kväll alltså. Annars så var jag ganska pigg igår, eller ja jag sov inte på hela dagen iaf. Fast idag känns det lockande. 

Igår i all min förvirring sa jag nått om att jag skulle va snäll och städa men idag känns det inte så lockande längre. Fast kanske får jag ett infall senare man vet aldrig. Kanske, kanske inte.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback