John Blund

Ja jag vet klockan e mycket men mina ögon vill inte slå igen. Dom har ju vilat en massa innan idag. Jag måste verkligen försöka sluta vända på dygnet såhär men det e svårt. Gör inte det av egen fri vilja utan jag e vaken när min kropp vill att jag ska vaken och sover när den vill sova. Imorse vaknade jag vid halv 11 och gick upp och åt frukost sen så va det raka vägen ner i sängen igen. Min kropp ville bara sova, benen vek sej under mej och jag föll rakt ner i min sköna säng och slocknade nästan direkt. Nej nu ska jag kalla på John Blund ännu en gång och se om han behagar att komma nu. Imorgon ska jag ju faktiskt jobba, den enda dagen jag har denna veckan sen kör jag upp till Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Ett av offren

Jag har hört att Mr Blund står för 10% av alla våldtäkter i världen. Akta dig!

2008-07-16 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback