Låt mej klaga

Så har ännu en helg gått. I lördags var jag på Orust, det var fint väder och det blev bad även om jag tyckte det var kallt. Jag vill ha sandstrand så man kan gå i och inte klippor så man måste hoppa i från en brygga men det var ändå skönt att ta sej ett dopp. Annars har jag väl mest tagit det lungt.

Har jobbat två kvällar nu och det känns helt okej att va tillbaka. Fast min nu har min mage börjat igen så får se hur det blir med det hela. Är så JÄVLA trött på det nu så jag helst hade gått och lagt mej och vaknat när det var borta men det funkar ju inte. Försöker hålla humöret uppe även om det är svårt ibland och man vill gå in i en garderob och dra nått gammalt över sej. Känns som mina kinder bara blir större och större för varje morgon jag vaknar. Visst man ska inte klaga för det finns alltid dom som har det värre men va fan ibland måste man får klaga klaga klaga. Det är skönt att klaga för efteråt känns allt så mycket bättre. Jaja det blir väl till att gå upp tidigt imorgon och ringa dollen och se va dom vill göra med mej. Ger dom mej mer kortison så kommer mina kinder snart sprängas. Det skulle va en upplevelse det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback