Back in town

Så då var man frigiven. Efter nästan 5 dagar på sjukan e det skönt att va hemma och ha fått ta bort nålar och dropp ur min kropp. Nu är det bara att vänta tills man blir rund som en badboll av allt kortison dom stoppar i en. Men ska jag bli bra e det väl bara att acceptera. Så jävla roligt e det inte att ligga i en säng hela dagarna även om jag har fått va ute och röra på mej har man ingen större lust eller ork till det. Fick hjärtklappning idag av att bara gå upp till apoteket. Men men jag ska inte klaga. Fint väder e det ju iaf så  nu längtar jag efter ett dopp. Ska bara hitta nån som vill följa med mej. Nej nu ska jag vila mej lite innan det e dags för lite god mat (sjukhus mat e ingen hit även om jag inte e kräsen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback