Måndag

Idag har jag fått mer gjort än på länge. Var på jobbet och fixade alla papper och sen stack jag och mamma till väla en runda. Sen åkte jag hem och sov ett tag, det behövdes efter att ha varit vaken länge efter att ha hjälpt G med sin icke rosa blogg som till sist blev rosa ändå. Som jag tidigare har sagt G den e så grann så man vill gräda en skvätt.

Imorgon ska jag upp tidigt och styra min Mys upp till Halmstad och sjukan. Det e dags för ultraljud.  Så efter kl 00.00 nu får jag varken äta, dricka, röka, snusa eller tugga tuggummi. Jag kommer ju va helt uttorkad imorgon när allt e klart känns det som. Men men jag får väl va snäll och lyda och göra som dom säger.

Midsommarhelgen har varit bra. Ganska lugn för min del men bra. Roliga människor och god mat. Dessutom vann ju vi tjejer i minigolf över killarna Muahahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: G

Ja, den är verkligen så fin så man blir grädefärig. Och utan dig hade den varit lika tråkig som innan ;)

Postat av: David

2008-06-25 @ 08:07:08
Postat av: David

Hehe... Ja det var en bitter förlust.. :)

2008-06-25 @ 08:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback