"Sluta fila, det e faktiskt inget snickeri"

Var ju som sagt på sjukhuset idag, va tvungen att köra redan kl 7 imorse så jag var sådär lagom pigg men det gick. Det verkar inte som jag har skrumplever iaf  ; ) Kanske får en annan dom imorgon när jag ska upp till sjukan igen det återstår att se. Annars har jag tillbringat största delen av dagen på soffan med att sova, titta på en film eller sitta framför datorn. Inte för att jag känner mej mer utvilad nu än innan, hade varit skönt med en tuppis nu med. Men jag överväger att gå och lägga mej tidigare idag istället men det tvivlar jag starkt på att jag kommer att göra. Kan ju faktiskt sova längre imorgon.

Helgens ord: "Sluta fila, det  e faktiskt inget snickeri"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback