Tösen har blivit en elefant

Jag har ben som en elefant. Det ser ut som jag stoppat knäna i ett par skor. Jag bara sväller och sväller och jag bara undrar när jag ska spricka. Har ju inte en kommit halvägs med kortisonet. I slutet av sommaren kommer jag va som en badboll. Fast då druknar jag iaf inte om jag badar om jag nu kommer i en bikini eller om jag får köra med en sopsäck då. Det tåls att fundera över. Jaja skulle ha jobbat hela helgen men blev sjukskriven. Trist men samtidigt väldigt skönt. Nu kommer jag kanske inte sova hela tiden. Jobba, sova, jobba, sova. Men hoppas på det bästa att jag ska bli bättre så jag kan jobba igen. Förlorar ju trotts allt på att bara gå och drälla och vila upp mej. Jaja det blir nog bra. Nu ska ska jag bara tänka på att ta det lungt och bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback