Ett gammalt mail

För några dagar sen satt jag och kollade igenom min mail och hittade ett som en kille jag träffade sisådär 2 ggr för 100 år sen hade skickat till mej:


Hulken skriver följande...

Hej Fia!
En kväll ganska snart skulle jag vilja ta dig med på biografen
Så vad sägs om nästa helg?
Tar då naturligtvis inte förgivet att vi ska sitta längst bak och småhångla..... vi går dit som kompisar helt enkelt...... sen om vi känner för att pussas blir isåfall en spontan överraskning.... inget planerat alltså
Man kan ju boka platserna längst bak fall i fall... öh jag menar att jag vill inte ha ögon i nacken när jag kommenterar filmen..... ja, jag brukar skrika och bära mig åt när jag ser på film....
Nå vad sägs?
Skulle du våga gå på biografen med söta lilla Hulken?
Ett tips! Gör det!
Kram på dig min blivande hustru


Kommentar känns överflödig.

Kommentarer
Postat av: G

Kills me every time.

Postat av: Tess

Vet inte om jag gillar eller hatar när jag hittar gamla mail eller brev sådär. Hoppas du får en trevlig natt!

2008-03-10 @ 00:31:23
URL: http://tess021.blogg.se
Postat av: johanna

hoppas du haft en bra helg :)

2008-03-10 @ 00:37:09
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback