För att ni ska bli lika uttråkade som jag

Eftersom jag nu efter en timmer fortfarande inte fått några rynkor så tänkte jag att jag iaf kan förlänga min ungdom med nån list skit.

Namn: Sofie
Vad drack du senast: Coca cola light
Vad gjorde du igår kväll: Kollade på tv och latade mej
Hur många hamstrar har du haft: zero
Kan du gå ner i spagat: Haha...knappast
Vad ska du göra i kväll: eftersom det är natt nu så ska jag snart sova
Vad ska du göra i morgon: Äta tårta och öppna presenter (om jag nu får några)
Senaste inköp: cola
Senaste film: awake tror jag den hette.....dålig iaf
Vad har du i ditt fönster: en röd kaktus
Tycker du om att cykla: Ja det är väl inte så illa om det inte blåser motvind
Vem sov du över hos senast: Magnus
Vem sov över hos dig senast: Magnus
Vem pussade du på senast: Magnus
Vad ska du göra nu: bli klar med denna skiten
Vad ska du göra sen: sova kanske
Vem träffade du sist: Sara och Therese
Vem skulle du vilja träffa nu: Magnus
Sjunger du i duschen: nja ibland
Vem ringde dig senast: Magnus
Vem ringde du senast: G
Hur länge sov du inatt: 7 timmar tror jag det blev
Vad gjorde du för tre timmar sen:  Tittade på tv och pratade med G
Vad skulle du vilja göra nu:  sova men är inte så trött
Vän du kan prata om allt med: inte är det G iaf ;) haha
Person du kan lita på till 100%: Magnus
Har du badat i år?: ja i badkaret
Tidsfördriv?: Mina hjärtan
Vad heter du just nu på msn: Fia!
Hur många syskon: ett
Kär i någon just nu?: Yes
Känner du någon som heter likadant som dig?: yes box
Morgontrött?: inte så farligt
När är du född?: 7 mars 83 så exakt 25 år sen idag
Var bor du?: Halmstad
Nuvarande hårfärg?: olika nyanser av rött och lite brunt
Riktiga hårfärg?: röd
Ögonfärg?:blågrå skulle jag tro om man ska va exakt
Vad läser du för bok nu?: Mellan sommarens längtan och vinterns köld av Leif GW Persson
Humör just nu?: uttråkad
Vad har du för parfym idag?: Dolce & Gabbana Light blue
Vill du ha barn?: ja
Hur stort är ditt rum?: ingen anning om hur stor min lägenhet är en 2a iaf
Har du tv/dator i ditt rum?: ja
Piercingar?: nej för öronen räknas väl inte?
Tatuering?: nix pix
Hur många converse allstarskor äger du?: ett par
Brukar du vara osminkad i skolan?: nej
Skostorlek: 38-39

Kommentarer
Postat av: G

Jag tog lite illa vid mig ändå när jag tänker efter.

Postat av: Fia

Haha men lilla g du vet ju om att vi kan säga allt men vi gör inte det......

2008-03-10 @ 00:16:21
Postat av: G

Ibland önskar jag att vi gjorde det. Förresten tror jag att jag säger mer till dig än du gör till mig.

2008-03-10 @ 00:24:34
URL: http://sanningenomlivet.blogspot.com
Postat av: Fia

Du är singel du har mer att säga....hade jag varit singel hade jag sagt lika mycket till dej men nu finns det inte lika mycket att säga.

2008-03-10 @ 01:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback