Gammal och skör

Nu har jag varit 25 år i några dagar och dom har väl varit helt okej om jag inte hade åkt på värsta halsontet. Men men när kroppen blir äldre blir den skörare och klarar inte infektioner på samma sätt som när den var ung. Men men min födelsedag var bra och fick massa fina presenter.

På lördag vankas det iaf fest med G och 50 av våra närmaste vänner och tills dess ska jag ha kurerat min slitna kropp så den är på topp.  Det blir en fest med ett GÄNG (nöjd nu g?) galna gamlingar. För temat för festen är ju faktiskt ålderdom!

Kommentarer
Postat av: G

Jag har ju som du vet haft rätt mycket ångest för den här festen, men nu känner jag att det nog blir hur kul som helst! Och om det inte blir det, ja då får vi väl trösta oss med alla presenter vi kommer att få.

Postat av: lollo

när du pratar om din ålder låter det som du är gammal. Du är 25, om du lever till 100 har du 75% kvar att leva! tror jag.. matte är inte min starka sida.. MEN MKT KVAR! :P

2008-03-10 @ 00:27:26
URL: http://egendomlig.webblogg.se
Postat av: Fia

Visst om jag lever tills jag är 100 men det lär jag inte göra med alla dom skavanker jag har. Men när du (vet inte hur gammal du är antar att du är yngre än 25) börjar närma dig 25 så känner du kanske oxå lite ångest som ska firas med en stor fest.

2008-03-10 @ 01:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback